Extra promotie via bespaardeals

Op zoek naar een leuke samenwerking voor additionele sales? Wij ook! Lees hier waarom het promoten van een exclusieve kortingscode via bespaardeals een goed idee is.

flat check icon blueExclusieve kortingscodes krijgen de gehele looptijd een top 10 vermelding op de homepage

 

flat check icon blueDe code wordt automatisch geplaatst in de top-10-widget van blogs waarmee we samenwerken

 

flat check icon blue Voor extra promotie plaatsen we een artikel op een relevante grote blog

 

flat check icon blue De actie wordt hoog in de nieuwsbrief ( > 14.000 leden) gepromoot. Heeft de code een langere looptijd, dan wordt deze meerdere keren meegenomen.

 

flat check icon blue Op Facebook en Instagram wordt een bericht geplaatst waarin de kortingscode wordt gepromoot.

 

flat check icon blueVia onze populaire live chat sturen we relevante bezoekers (van andere winkelpagina’s) door naar de exclusieve korting.

Extra bereik met top-10-widget aangesloten blogs

Door nauw samen te werken met mooie fashion- en beautybloggers wordt de exclusieve code automatisch onder de aandacht gebracht van de tienduizenden bezoekers van deze websites.

Bereik

Door een exclusieve kortingscode bij bespaardeals te promoten bereik je met één simpele stap ~ 70.000 bezoekers per maand van bespaardeals en de aangesloten blogs.

Bereik via bespaardeals en de blogs meer dan 70000 consumenten per maand

voorbeeld top 10 blog

top 10 styledbyromy

Altijd op de hoogte van jouw deals

Een persoonlijke lijst met alleen korting van winkels die de consument zelf heeft geselecteerd, voor de hand liggend toch? Niet dus. Alleen bij bespaardeals kunnen leden zelf kiezen welke winkels ze willen volgen. Zo kunnen ze op elk gewenst moment het totaaloverzicht aan deals van de favoriete winkels raadplegen. Door regelmatig exclusieve codes te plaatsen maak je het aantrekkelijk om ook jouw winkel te volgen.

bespaardeals is o.a. bekend van

marketingfacts groot
emerce

“Waar e-commerce-reuzen als bol.com en Zalando hun platform eerder al openstelden voor concurrenten, is nu ook de markt voor kortingscodes aan de beurt. Consumenten kunnen sinds kort op bespaardeals coupons vinden van meerdere kortingssites.”

“De sites spelen hiermee slim in op de behoefte van de klant om snel de hoogst mogelijke korting te vinden. Door niet alleen de eigen acties te tonen vergroten ze het aanbod. Dat het daarmee klanten doorstuurt naar concurrenten, ziet Ramon van der Roest, eigenaar van bespaardeals, als iets goeds.”